چقدر خوبه....
یه نفر باشه...
آدم رو همون طور که هست...
دوست داشته باشه...
قدش را ،
وزنش را ،
کارش را ،
حتی...
دیوانه بازی هایش را...!!!
نامش زندگیست......
ما را در سایت نامش زندگیست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 20:53