باز هم با خودم حساب کردم
که این وضع و حالم چه خواهد شد ؟
خیلی به من فشار وارد میکنن
یار از یه طرف ، دوستان از طرف دیگه
نه از خودم میگذرم
نه از یار
از جانم به تنگ اومدم
« خسته شدم دیگه »
با چه سختی هایی که رو در رو نشدم
پیراهنی از آتش پوشیدم
اساسا خیلی وقته که دیوونه شدم
منو مجبور به عصیان سرکشی نکن
صبر بده ای خدا صبر
هر روز شکست و نا امیدی ، خدایا
از این جانم خسته شدم
« راضی به مرگم »
خسته شدم ، صبر بده
نامش زندگیست......ما را در سایت نامش زندگیست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98