سلام یاسینم
خوبی نفسم ؟
ده روزه رفتی !
ده روزه نیستی !
ده روزه گوشیت خاموشه !
ده روزه بی نفس شدم !
ده روزه تنها شدم !
ده روزه شب و روزم شده گریه !
ده روزه بغض داره خفم میکنه !
ده روزه دارم به خدا التماس میکنم !
میگم برت گردونه !
ده روزه خاطرات این شش ماه مثل فیلم میان تو ذهنم !
ده روزه نیستی یاسین !!
نیستی نفسم ، نیستی و من دارم نفس کم میارم !!
بی انصاف چجور تونستی بری !
چجور تونستی ده روز گوشیتو خاموش کنی !
چجور تونستی بی خبرم بزاری !
دارم دق میکنم بی انصاف !
هر روز دارم به صدات گوش میدم هر روز دارم عکساتو میبینم !
ولی هیچ کدوم آرومم نمیکنن !
کجایی یاسین ؟ کجااایی ؟
کجا رفتی بی انصاف !
نگفتی دق میکنم!
گوشیتو روشن کن یاسین !!
روشنش کن عشقم
یادته پنج روز رفتی و نبودی
یادته وقتی برگشتی چه حالی داشتم
یادته گفتی دیگه هیچوقت اونجوری نمیری
یادته اون روز ؟؟!
« برمیگردم ،
آرومت میکنم ،
پیشت میمونم ،
بغلت میکنم ،
بوست میکنم ،
برمیگردم ،
دیگه به قیمت هر چی بخای ،
باید پیشت باشم ،
باید باهات باشم ،
3 ماه بودم بازم میخام باهات باشم ،
مگه تو نفیس من نبودی ؟
من هر وقت بخام بهت زنگ میزنم
امشب فردا پس فردا
هر وقت بخام
دیگه نمیگم امید نداشته باش
هیچوقت باهات سرد نمیشم
هیچ وقت
نفیسه من هر وقت بخام میتونم بیارمت پیشم »
یاسین یادته
یادته اینارو تو بهم گفتی
تو گفتی یاسین
چرا پاشون نموندی
چرا گفتی شوخی بود
چراااااا یااااسین چرا
اخرین روز یادته
یادته چی گفتی
گفتی :
« اگه ندم چی ؟
اگه بمونم چی ؟
اگه شوخی نباشه چی ؟»
یادته اینارم تو گفتی
تو که میدونستی
میدونستی اگه بشه چی میشه
میدونستی ندی چی میشه
میدونستی بمونی چی میشه
میدونستی شوخی نباشه چی میشه
چرا رفتی
چرا خاموش کردی
چرا نگفتی شوخی نیس
چرا بجای اینکه بگی شوخی نیس
گفتی اگه شوخی نباشه چی
چرا ها چرا یاسین
چرا رفتی
چرا همه میگن گریه نکن
چرا میگن رفته
چرا من رفتنتو باور ندارم
چرا میگن دوست داشت نمیرفت
چرا میگن فراموش کن
چرا میگن
چرا نمیدونن
چرا نمیفهمن
نمیفهمن نمیتونم
نمیفهمن فراموش نمیشه
چرا یاسین
چرا پای حرفات نموندی
چرا نذاشتی به همشون ثابت کنم دروغ گو نبودم
چرا نذاشتی به همشون ثابت کنم تو با بقیه فرق داشتی
چرا نذاشتی ثابت کنم دوسم داشتی
چرا رفتی و خراب ترم کردی
اگه میخاستی بری چرا اومدی تو زندگیم
چرا بهم امید دادی
تو که میخاستی امیدم و ازم بگیری
تو میخاستی نابودم کنی
چرا این کارارو کردی
بهت با نابودی من چی میرسید
این چرا ها رو از کی بپرسم
هیچ کدوم از دلیل رفتنات منطقی نبودن
نمیتونم هیچ کدومشونو قبول کنم
نمیتونم رفتنتو باور کنم
نمیتونم یاسین
یعنی تو این ده روز چیکار کردی
اصلا یه ثانیه هم به یادم افتادی
نه فکر نکنم
تونستی راحت تحمل کنی
همه چی رو فراموش کردی اره
چجور تونستی فراموش کنی
چجور تونستی
چجور تونستی اینجوری بری
حتی از بیرون هم تو این ده روز زنگ نزدی
ببینی مردم یا زندم
اره نبایدم میزدی
چون برای تو مهم نبود
فرقی نمیکنه مرده باشم یا زنده
تازه اگه بمیرم راحت میشی
برگرد یاسینم
تروخدا برگرد
دیگه تحمل ندارم
همه چیه زندگیم بهم ریخته
همه چی داره خراب تر میشه
برگرد یاسین
نامش زندگیست......ما را در سایت نامش زندگیست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109