نامش زندگیست...

متن مرتبط با «چقدر» در سایت نامش زندگیست... نوشته شده است

چقدر خوبه!!!

  • نیلوبلاگ

    چقدر خوبه.... یه نفر باشه... آدم رو همون طور که هست... دوست داشته باشه... قدش را ، وزنش را ، کارش را ، حتی... دیوانه بازی هایش را...!!! ...

    ادامه مطلب