نامش زندگیست...

متن مرتبط با «یاسین» در سایت نامش زندگیست... نوشته شده است

یاسین عزیزم...

  • نیلوبلاگ

    « یاسین عزیزم » عشق مهربون من هر روز که میگذره بیشتر از قبل « دوستت دارم » و بخاطر تمام محبت ها و تحمل کردنات ازت سپاس گذارم امیدوارم بتونم عشق خوبی برات باشم و تموم خوبی هاتو جبران کنم و اینم بدون که بدون « تو » زندگی برای من معنی نداره « دوستت دارم » تا ابد و بی نهایت نفسمی یاسین عشقت نفیسه ...

    ادامه مطلب